Loading...

REGLAMENT GENERAL

 

Les curses estan subjectes al reglament actual de la FEEC 2022 amb algunes extensions que s’expliquen a continuació:

 

Tots els menors d’edat hauran de signar una autorització dels pares o tutors.

 

L’itinerari estarà marcat amb cintes en tot el seu recorregut. Caldrà seguir els rètols que indiquin la direcció amb el nom de cada cursa.

 

És una prova de fons de muntanya amb forts desnivells, per la qual cosa el participant a l’hora de fer la inscripció, declara estar preparat per fer aquest tipus de cursa i són els únics responsables del seu estat de forma i dels problemes mèdics que puguin derivar.

 

El participant eximirà a l’organització de qualsevol responsabilitat en cas d’accident o lesió.

 

El mal temps no serà obstacle per la celebració de les proves, encara que l’organització es reserva el dret d’anul·lar-la si així ho creu convenient. En cas d’anul·lació es donarà la bossa del corredor.

 

En el cas de males condicions meteorològiques o causes de força major, la organització es reserva el dret a suspendre, neutralitzar o modificar les franges horàries i/o el recorregut i avituallaments. En aquest cas no es retornarà l’import de la inscripció. L’organització donarà la bossa del corredor.

 

En cas d’anul·lació de la prova per causa de força major i amb una antelació de més de 7 dies respecte el de la data de sortida, es realitzarà un reemborsament parcial del drets de inscripció. L’import es fixarà en funció de la capacitat de reemborsament de la organització un cop fet front a les despeses fixes no recuperables.

 

Si la prova calgués interrompre’s o suspendre’s en un punt del recorregut, la classificació es pararà segons l’ordre i temps d’arribada en el punt d’interrupció o en el seu defecte, en l’últim control realitzat.

 

El recorregut alternatiu que disposa l’organització en cas de no poder fer servir l’actual pot tenir diferències importants en desnivell i distància.

 

En cas d’abandonament és obligatori avisar al control més proper o als components de l’organització.

 

L’organització no es fa responsable de retornar a la zona d’arribada a aquells corredors desqualificats o que abandonin per altres motius. Només s’evacuarà a aquells corredors que hagin patit una lesió o accident, i si aquesta és greu serà el servei mèdic contractat a tal efecte qui s’encarregui de realitzar-ho.

NOTES GENERALS

1.  Els participants inscrits fins el dia 15 de maig se’ls hi garanteix la talla de la samarreta, als inscrits passada aquesta data NO se’ls hi podrà garantir la talla de la samarreta.

2. INSCRIPCIONS

  • El nombre de participants està limitat a 300. Dels quals 150 a la distància de Mitja Marató, 150 a la distància de 10 Km i 50 a la KV infantil.
  • Les inscripcions es tancaran dimecres dia 26 de maig a les 23:59 o en assolir el nombre màxim de participants. No s’acceptaran inscripcions el mateix dia de la cursa.

3. RECOLLIDA DE DORSALS

  • Es farà al Passeig Pare Claret de Solsona el mateix dia de la cursa. Cada participant el podrà recollir una hora i mitja abans de l’hora de sortida d’inici de la cursa de la seva modalitat fins a mitja hora abans de que comenci. Es prega puntualitat per tal d’evitar cues i aglomeracions.

4. SORTIDA

  • Cal presentar‐se a la competició amb l’equipament esportiu adequat i posat.
  • 5 minuts abans de l’hora assignada de sortida s’haurà d’accedir a la zona de pre‐sortida, no es podrà accedir abans.

5. DESENVOLUPAMENT DE LA CURSA

  • Avançaments: Es faran només en camins o corriols que ho permetin. El corredor que vol avançar ha de demanar pas, i fer‐ho per l’esquerra i el corredor avançat ha de facilitar la maniobra apartant‐se a la dreta.
  • S’aconsella no utilitzar auriculars i si es fa, el volum haurà de permetre sentir un corredor que demana pas.

6. AVITUALLAMENTS

  • Als avituallaments no hi haurà gots ni ampolles, per tant cada participant haurà de portar el seu recipient o sistema d’hidratació.
  • Hi haurà dos avituallaments a la cursa de 10 Km i quatre a la cursa de Mitja Marató a més de l’avituallament de l’arribada.

7. ARRIBADA I RECOLLIDA DE TROFEUS

  • A l’avituallament d’arribada hi haurà beguda i menjar. Tampoc hi haurà gots i per tant cada participant haurà d’utilitzar el seu recipient.
  • Hi haurà papereres per llançar la brossa de forma fraccionada: envasos / paper / orgànic.
  • Hi haurà premis per als tres primers i tres primeres de cada cursa.